TESLA a pekna krabice [Re: chlazeni diod. mustku]

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 27 15:35:21 CEST 2005

Marek Peca napsal(a):

> Neni to "ALMES"?
> Ta bejvala docela dlouho v prodeji i po '89.

Ano, je to ALMES. Jinak muj znamy za bolsevika pouzival na koncove
zesilovace schody z metra (stavel z nich krabice).

> S tim se poji muj dotaz, zda nekdo nezna nejake prazske (pripadne i
> mimoprazske) zbytky ELTOSu. Ten jsem hojne navstevoval v Biskupcove
> ulici, pak jsem byl asi 2x kdesi na Sokolovske, ale pak, zda se mi,
> zmizel a ja uz ELTOS nenasel.

Asi ne, to uz je fakt davno. Maximalne ruzne TIPy, HADEXy, PESIMATy apod.

> Nebo nejakej kram, kde by se daly najit takove ty skvosty jako TESLA
> CCD M??0256 ap. (cimz nemyslim bazar u Kaliguly, kterej 3 hodiny
> machruje, pak cloveku nabidne za 10nasobek rozumne ceny nejakou
> blbost, a jeste ho serve).

Kdo a kde to je? Ja jen abych tam nesel.

--
Jirka