Domaci automatizace - Watmetr

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 27 15:30:31 CEST 2005

>- proc nepuzijete timekeeper misto ZRAMky a tim usetrite DS1391
Nevedel jsem jak je to s dostupnosti a cenou, v neposledni rade tam mam
1MBit ram a ramtron dela max 256kb, nicmene 256 by stacila take a tak se nad
tim zamyslim :-)

>- proc oddelujete galv. vstupy do MAX485, kdyz napajeni neni oddelene,
>- kde se bere V12 a GNDi ?
Galvanicky oddeleny by mel byt vysilac 485 a V12+ GNDi je prave ono
galvanicky odelene napajeni, cele to je navrzeno jako osocast planovane
domaci automatizace a tam prove planuji komunikaci po RS485 a pololu s AB
povede i spolecke napajeni + zem.

>- jen technicka: tak jak znacite zeme, tak se znaci PE, ne?
Pouzil jsem standartni znaceni zeme tak jak ho pouziva napriklad Analog, tj.
trojuhelnicek pro analog ground, tri carecky tvorici trojuhelnik pro digital
ground.

Jen zbezne:
- proc nepuzijete timekeeper misto ZRAMky a tim usetrite DS1391
- nebo co treba toto: http://www.ramtron.com/doc/Products/processor.asp
   http://www.citworld.com/cz/products.php?id_rubriky=r_426897c094392
- proc oddelujete galv. vstupy do MAX485, kdyz napajeni neni oddelene, neni
lepsi pouzit MAX1480 (je drahy) nebo menic TMA1205 (taky neni nejlevnejsi),
ale galv. oddeleni je 100pro
- TxEnable (CS) ridite procesorem. da se to udelat jednoduse i automaticky,
ze se o to nemusite starat
- kde se bere V12 a GNDi ?
- jen technicka: tak jak znacite zeme, tak se znaci PE, ne?

Martin Hanek