Domaci automatizace - Watmetr

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 27 15:20:40 CEST 2005

Ale ano i ja to puvodne zamyslel jen jako meric s logovanim pak, pak jsem
zjistil, ze pro spravnou tarifikaci v Kc je nutne mit informaci o sazbe a
kdyz uz mi zbylo par volnych I/O na CPU pridal jsem 2ks rele, muzou se v
hlavnim rozvadeci hodit, pokud ne tak se proste neosadi:-).
LCD je take veci zbytnou, ale vypada to lepe a nepodsvetlene LCD stoji par
korun :-)

Podle mne je tam moc funkci na jeden modul. Mereni a logovani by uplne
stacilo. To ostatni LCD, HDO rele, casova rele, bych realizoval dalsimi
specializovanymi moduly na sbernici, ktere budou cerpat data z tohoto ciste
mericiho a logovaciho modulu.