OT: Ceska Televize a poplatky

Pavel Krafcik pavel.krafcik@seznam.cz
Pondělí Červen 27 14:59:17 CEST 2005

Rádio

Radio Beat 95.3 (v Praze)
Rádio 1
Olympic

rotuju podle toho, jak mě vytáčí reklamy

TV hlavně Discovery. Jenže to je na zabití. Platím za to a každých 15-17
minut jsem napaden balíkem rumunských reklam. Až mi někdo od UPC zavolá,
tak mu vynadám. Ne že by to pomohlo, ale je zdravé se ventilovat.

K nahrávání - pokud nahrávám, tak z Novy a Primy, protože z mého
hlediska dobré věci vysílají v nemožných časech. Ale aspoň si přetočím
reklamy.