OT: Ceska Televize a poplatky

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červen 27 14:55:20 CEST 2005

Na TV nekoukám, za poslední měsíc jsem viděl cca 5 minut zpráv na TV, kterou
jsem nezapnul já.
Rádio neposlouchám, v autě mám sice naladěný ČRo, ale v životě jsem je
záměrně nepustil. Běžně poslouchám CD nebo dopravní informace lokálních
komerčních rádií. Zelená vlna, která mně sdělí, co se děje v Praze, mě jako
Brňáka absolutně nezajímá. Kdybych měl vlastní byt, tak bych neplatil za
tyto služby ani korunu, nemám důvod.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death