Domaci automatizace - Watmetr

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Červen 27 13:15:43 CEST 2005

Jen zbezne:
- proc nepuzijete timekeeper misto ZRAMky a tim usetrite DS1391
- nebo co treba toto: http://www.ramtron.com/doc/Products/processor.asp
   http://www.citworld.com/cz/products.php?id_rubriky=r_426897c094392
- proc oddelujete galv. vstupy do MAX485, kdyz napajeni neni oddelene,
neni lepsi pouzit MAX1480 (je drahy) nebo menic TMA1205 (taky neni
nejlevnejsi), ale galv. oddeleni je 100pro
- TxEnable (CS) ridite procesorem. da se to udelat jednoduse i
automaticky, ze se o to nemusite starat
- kde se bere V12 a GNDi ?
- jen technicka: tak jak znacite zeme, tak se znaci PE, ne?

Martin Hanek