NB -> TV ?

honza honza@fpc.cz
Pondělí Červen 27 13:00:40 CEST 2005

Je a docela v pohodě. Normálně by se to mělo dělat přes kondík (Y přímo do
kompozit vstupu a k tomu přes kond Cr), ale někde jsem se dočetl, že se to
dá i na surovce spojit do sebe. Tak jsem to vyzkoušel a funguje to. Zřejmě
mají oddělené země pro Y a Cr už přímo v NB.

Honza

FPC s.r.o
testovací adaptéry, elektronika
Nad Týncem 51