OT: Ceska Televize a poplatky

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pondělí Červen 27 12:39:18 CEST 2005

75Kc me skutecne nezruinuje ale nastve. TV poplatky jsou prezitek z
minuleho stoleti.Poplatky zavedli komacove hlavne proto aby si sami
nemuseli platit svoji propagandu:-)
Jakou ma ten zakon logiku? To je to sami jako kdyby jste musel platil
dalnicni znamku i kdyz po dalnicich nikdy nejezdite. A co ostatni
televize ty z tech poplatku nevidi ani korunu, vsechny penize jdou CT
ktera ma za ne povinnost provozovat "verejnou sluzbu", ale co je to ta
verejna sluzba. Pokud stat chce mit TV jako verejnou sluzbu, tak at si
ji zaplati sam z rozpoctu. Zadny ekonomicky subjekt, firma zibvnostik me
nemuze nutit sluzbu nebo vyrobek ktery nechci a chtit po me jeste
zplatit. Co by jste rikal tomu kdyby u vasich dveri zazvonil nejaky
podomni obchodnik vnucoval vam nejakou vec ci sluzbu, chtel po vas
zaplatit i kdyz mu reknete ze to nechcete? A presne tohle  stat del.
Jako kdyby mu nestacili dane co platime. Kazdy at si prispiva na charitu
podle sveho zdraveho uvazeni. U nas nam to narizuje stat a pak se
vsichni divi, ze se u nas lidi nedavaji tolik penez na charitu, jako na
zapade, kdyz si normalni clovek proc by meldavat vic na charitu, kdyz tu
od toho stat , ktery nam navic opresne reknekolik  a jak mame platit.
Stejne jako TV poplatky funguje u nas najemni bydleni, majitel bytu
(stejne tak majitel TV) musi platit ze sveho aby  ostatni mohli levne
bydlet (divat se na CT), neni to absurdni? Stat nuti a prikazuje
vlastnikum bytu aby sami ze sveho prispivali na bydleni soc. slabsim
spoluobcanum a to bez ohledu na vlastni problemy majitelu, nebo je snad
kazdy  pronajimatel bytu s regulovanym najemnym milionar, ktery si to
muze dovolit?

mjfox@centrum.cz napsal(a):

>Fak nechapu, 75 korun mesicne snad nikoho nezruinuje, sam patrim mezi ty lidi, co se obcas divaj i na ruzne dokumenty na CT2, na filmovy klub atd. Nikomu to nevnucuju, je to proste muj vyber.
>U nas podle zakona kazda domacnost, kde je TV (potazmo rozhlas), musi platit koncesionarske poplatky. Dodrzovat zakony je snad normalni ne? Omezeni rychlosti 50km/h v obci se taky mnoha lidem zda nesmyslene, proto vsichni takovi jezdej 100-vkou (ti slusnejsi do 70). Dalsi skupina lidi tvrdi, ze zakon na zakaz mekkych drog je nesmylny a pestuji konopi.

> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0525-5, 25.06.2005
Testovano: 27.6.2005 12:39:21