Ceska Televize a poplatky

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Červen 27 12:09:03 CEST 2005

IMHO by to chtelo min studovat paragrafy a vic pouzivat hlavu. Mit doma jenom pocitac, ve kterym ale bude TV tuner, tak se seberu a du se prihlasit na postu jako poplatnik CT (snad jedine kdybych nemel TV antenu). Podobne s radiem - i kdyz bych mel jenom walkmana nebo jenom autoradio, tak opet podle zakona je moji povinnosti prihlasit se na poste a platit poplatky. U rozhlasu je to stejny jako u televize - ceskej rozhlas prakticky neposloucham, ale rozhlasovy poplatek platim.

P.K.