Ceska Televize a poplatky

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Pondělí Červen 27 10:02:43 CEST 2005

Karta do PC zcela jiste nebyla vyrobena za ucelem prijmu a nasledne
reprodukce...
:-)
je to samozrejme otazka vykladu.. ale karta bez pocitace neni schopna ani
toho prijmu, natoz reprodukce. Nebo jinak receno. Karta byla vyrobena za
ucelem prijmu, nikoli vsak reprodukce, tudiz to nenaplnuje ustanoveni
paragrafu....

viz:

paragraf (2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k
příjmu a následné reprodukci vysílání České televize (dále jen
"televizní přijímač").