Lehce OT: jeste k vyrobe polovodicu za minuleho rezimu

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 27 01:38:48 CEST 2005

K tomu, co jsem napsal a zejmena k reakci typu "SN7400 tady nemohl nikdo
mit":

http://www.coldwar.cz/vtr.htm a prislusne zpravy

Doporucuji zvlaste pasaze venovane polovodicum (a to tehdy zvlast u nas
jeste neprodelavaly zadny "boom").

Skoda, ze nejsou k dispozici materialy z tehoz rezimu, ale doby mnohem
pozdejsi, kdy jsem se napr. ja ucastnil vyvoje a vyroby technologickych
zarizeni pro polovodicovy prumysl a zhola nic o podobnych "aktivitach"
netusil (prece jen cerstvy absolvent VS neni na neco takoveho pripraven,
ani mu to neni sdelovano)...

Ne ze by to bylo neco prevratneho, jiste se to delo a deje vsude po
svete, ale zejmena pro pozdeji narozene to muze byt dobra ilustrace
komunistickeho rezimu.

--
Jirka