zpomalení? procesoru

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Červen 26 23:07:21 CEST 2005

CPUIdle pouzivam uz hooodne dlouho na starickem AMD K6-2/400MHz. Pokud
ho pustim tak windows (98se) ukazujou vyuziti procesoru na 100% i kdyz
se na PC nic nedela, ale programek samotny ukazuje skutecne vytizeni
(nebo spis nevytizeni, tedy na kolik % casu je procesor nevyuzity a
uspany) procesoru. Tak treba ted mam pusteny Thunderbird, DC++, Mirandu
(alternativni program k ICQ) a Total commander a ukazuje mi to ze 80%
casu ten CPU jenom spi (bodejt, co by taky delal kdyz mam spustene jenom
takove prkotiny). Jinak WinNT/XP maji pry tuhle funkci zabudovanou primo
v sobe, takze je mozne ze kdyz na ne jeste nainstalite CPUidle tak se to
pomlati a nejede skoro vubec.

JDrozd