Zpracování zvuku na mém notebuku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Červen 26 22:30:11 CEST 2005

Dne neděle, 26. června 2005 19:13 Jiri Drozd <jirkonf@seznam.cz> napsal(a):
> sem nejake desky (vinylove) pro zname prevadel na CD (pohadky, koledy a

ja taky, co mate?

> pod.) a i kdyz sem to delal na PC s obyc ESS Solo-1 na boardu tak byla
> kvalita dobra. Ty desky byly pouzivane, takze spis nez sum zvukove karty
> bylo v nahravce slabe praskani a pod. Abych pravdu rekl tak sem cekal,
> ze to s tou onboard zvukovkou bude na .... ale prekvapila. Kazdopadne
> treba na via-chipset zvukovce bych to asi nedelal, stacilo mi slyset co
> z ni leze pri prehravani.

To je obecny problem beznych PCI zvukovek, nerku-li primo AC97. USB je pri
prehravani jeste horsi, pokud zvukovka nema poradny buffer (coz ty onechip
nemaji), ve kterem by sice zvedla latenci, ale zaroven by tak omezila
droupouty.

Se starymi ISA zvukovkami i temi nejpodradnejsimi, ktere byly konstruovane s
ohledem na tupou sbernici, v podstate zadne takoveto problemy nebyly.

--

                        Jaroslav Lukesh