Ceska Televize a poplatky

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Červen 26 21:58:12 CEST 2005

Je to uz nejaky patek co jsem cetl zneni zakona
ale pokud se dobre pamatuji
tak je tam neco jako
zarizeni schopne prijmu vysilani pozemni televize...

tudiz se vztahuje i na
monitor s videem
televizni kartu s pocitacem a tv monitorem...

Add hotely...
i v hotelu je rozvod delany vf, takze televize potrebuje tuner...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Honza" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 26, 2005 9:50 PM
Subject: Re: Ceska Televize a poplatky

Ja myslim, ze je to jedno, jestli je tam tuner, nebo ne. Pripojite k
tomu video s tunerem a jsme zpatky u problemu. A z videa se neplati.
Pouze z TV přijímače, a tím může být i AV monitor připojený  k
počítači,  kde jede internetové TV vysílání. ( bez tuneru )  tak to
chápu já.
Nebo je to jinak??
Honza