Manchester for X51

Jan Kuldan kuldan@iol.cz
Neděle Červen 26 19:36:34 CEST 2005

Dobry nedelni podvecer,

Petr Zahradnik wrote:

>No snad jsem sem posilal hned v pocatku tohoto threadu odkaz na dost
>nazorny popis, ne?
>
>Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Prosim hlavne klid a z hluboka dychat... :-)
Vas odkaz jsem zaregistroval, ale zdal se byt nefunkci. Kdyz jste ted
na nej upozornil, podival jsem se a zjistil, ze to puvodne byla
MS Frontpage prezentace. Urcite jako "pocitacovy expert" vite, jak vypada
html zdrojak z MS Office obecne. A kdyz ho tedy muj Firefox nezobrazil,
nasel jsem zapadlou ikonu IE a je to doma....

Serych@panska.cz wrote:

>Vzdyt jsem to uz v tomto threadu psal. hodnoty jsou reprezentovane hranami.

Ano psal ale ja nehledal pozorne, tak se omlouvam. Kazdopadne dekuji za
rady.

Libor Kavan wrote:

>UM3758 mam s VF moduly uspesne odzkousen, chodi to dobre, ale je to
>straaaasne veliky a zravy :-(

Ano, UM3758 znam a to je dle meho nazoru poveny kousek kremiku, ale jak
pisete je veliky a zravy a to se dnes nenosi. Asi prave proto byla pomerne
nedavno
ukoncena jeho vyroba. Ja bych rad dlouhodobejsi reseni a integraci do
mikrokontroleru. Kazdopadne budu na nej vzpominat s laskou.... :-)

Jeste jednou diky vsem, asi koupim flasku utopencu, chleba a zavru se v
pokoji
dokud nevylezu s funkci implementaci Manchesteru.

JK