Zpracování zvuku na mém notebuku

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Červen 26 19:13:26 CEST 2005

  S tim nesouhlasim, osobne posloucham hudbu, ktera se v hitparadach
vubec nevyskytuje (drum and bass, jungle, reggae, ragga-jungle) a te na
P2P sitich najdete tuny. Bohuzel, je to ale jediny zpusob, jakym se da u
nas tahle hudba ziskat (na pultech predojen s CD ji proste - narozdil od
hiparadovych hitu ktere nam cpe do hlavy kazde radio - nenajdete). Sam
sem nejake desky (vinylove) pro zname prevadel na CD (pohadky, koledy a
pod.) a i kdyz sem to delal na PC s obyc ESS Solo-1 na boardu tak byla
kvalita dobra. Ty desky byly pouzivane, takze spis nez sum zvukove karty
bylo v nahravce slabe praskani a pod. Abych pravdu rekl tak sem cekal,
ze to s tou onboard zvukovkou bude na .... ale prekvapila. Kazdopadne
treba na via-chipset zvukovce bych to asi nedelal, stacilo mi slyset co
z ni leze pri prehravani.

JDrozd