Jaky horkovzduch od AOYUE

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Červen 26 17:34:17 CEST 2005

zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Tak jsem se dival na stranky vyrobce a jediny podstatny rozdil
> ktereho jsem si vsiml je membranivy kompreseor u 850 a turbinovy
> motor u 857. Tak trochu se mi nezda, ze by turbinovy motor zral
> 170W.

Ne? Vsiml jste si nekdy, kolik ma takovy vysavac? A ono to u AOYUE bude
dokonce i vic, protoze opravdu nevim, jak jste dospel k cislu 170W (ze
by membranova pumpa mela nulovy prikon?)...

Nicmene hlavne nedokazu posoudit zda je turbinaotolik lepsi
> nez membrana. Co by jste doporucili ?

Cituji:

"Uses turbine motor to generate natural, soft whirly air.  Heat is
concentrated on the to-be-weld elements avoiding the problem of air
volume fluctuation from conventional diaphragm pump."

Takze tezko rict, objemove fluktuace jsem u 850C moc nepozoroval, ale je
pravda, ze pracuju s malymi tryskami, kde se privod vzduchu & spol.
natlakuji a funguji jako vzduchojem, ktery pulsovani muze vyrovnavat.
Chtelo by to overit s vetsimi tryskami. BTW: tusim, ze pan Kucera tu
nekolikrat nabizel vyzkouseni toho, co ma skladem. Ze by to opakoval v
nedostatecnem poctu?

--
Jirka