OT pri patku: branne cviceni

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Červen 26 14:07:38 CEST 2005

On ten web je docel stavnaty cely, upoutalo mne tohle (REMINGTON 700 POLICE
.308 W)

http://www.bvs.cz/kulovnice_remington_700police_308.html

s poznamkou "Zbran je velmi vhodna pro sportovni tercovou strelbu" :)))

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 26, 2005 1:43 PM
Subject: RE: OT pri patku: branne cviceni

:-))) Trezor s několika Sa-58 lze vlastnit poměrně snadno a zcela
legálně.
V civilním (tedy poloautomatickém) provedení jej lze koupit skoro v
každé prodejně zbraní a střeliva.
Vyrábí to ČZ, tuším pod označením CZ-858. Stojí to cca. 6000 Kč.
Blíže viz třeba http://www.bvs.cz/kulovnice_cz_858_tactical_762.html

Zdraví PavelK