Manchester for X51

MK info@mcu.cz
Neděle Červen 26 13:40:05 CEST 2005

> pripravuje a posila/prijima data. Samozrejme ze bez kodovani by se na
> strane
> prijimace nedalo nic precist a tak musim kodovat. Uvazoval jsem bud pouzit
> koder
> ve forme dalsi obvodu jako HT12E/D nebo UM3758-180A. Druha moznost je
> integrovat
> koder do programu v Atmelu. A prave proto potrebuji vedet jak funguje
> Machester

HT12E/D nevim, ale UM3758-xxx urcite cisty Manchester nepouziva.
Naposled jsem ho sice pouzil pred cca 10 lety, ale co si pamatuji,
tak kazdy "bit" prenasene informace je preveden na dvojici pulzu
s promenou stridou, pricemz krome 0 a1 umi i "treti stav"

0       = 1L,2H,1L,2H
1       = 2L,1H,2L,1H
3stav = 1L,2H,2L,1H

S pozdravem