OT pri patku: branne cviceni

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Červen 26 12:20:25 CEST 2005

Nejen v krytech, ale i na Obecnich uradech, ve firmach atd. Ovsem
nedavno jsme na nasem Obecnim urade sklad CO zlikvidovali. Samozrejme na
pokyn HZS a pracovniku civilni ochrany kraje. Na muj dotaz jestli to uz
neni potreba, sdelili, ze pro vsechny lidi masky stejne nejsou a nebyly,
byly uz davno prosle atd. Takze to nema cenu. Budou jen sklady
profesionalne spravovane (asi u profesionalnich hasicu), kde budou
stejne ochranne prostredky jen pro kojence (takove vaky) a asi pro deti.
Ostatni maji "smulu". Proste podle situace jim bude receno, aby si napr.
dali na pusu mokry rucnik a dostatecne se vzdalili nebo schovali ve
sklepe apod.

Stejne toto vsechno byl pozustatek studene valky a ty masky u nas na
obecnim urade byly uz snad 20 az 30 let.

Martin Hanek