OT pri patku: branne cviceni

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Červen 25 18:31:43 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 25.6.2005:

> Asi mi to nebudete věřit, ale pouhé podezření na to že postižený má
> AIDS *není kontroaindikace* zahájení resuscitace.

Nikdo nikoho nemuze nutit, aby ohrozoval sebe pri zachranovani nekoho
jineho. To jste se neucili napriklad, ze pri urazu elektrickym proudem
je treba nejprve proud vypnout ci dostat postizeneho z jeho dosahu?
Pokud vsude kolem strika krev a ja mam obavu, ze postizeny ma AIDS,
krev je infikovana, a ja nemam potrebne ochranne pomucky, tak proste
ozivovani nebudu provadet. A muze mi kazdy vlezt na zada. A kdyz
uvidim nekoho zasazeneho chemickou latkou, tak k nemu take nepolezu,
kdybych si myslel, ze je to treba antrax, a ze se mohu sam nakazit
apod. Toto po Tobe proste nikdo nemuze chtit v civilizovane zemi.
Muzes to udelat, pokud treba nemas deti a necitis zodpovednost.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz