OT pri patku: branne cviceni

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Červen 25 18:29:10 CEST 2005

No, co bych dělal. Bylo to rozervané lýtko a oblast kolem kolena, takže
jsem to zaškrtil zhruba v rozkroku.
Bylo to v noci, jeli jsme zrovna z nočního potápění a převrátil se s
námi autokar a tomu klukovi to semlelo nohu.
Blbé bylo, že v DR, kde se to stalo, nemají v autech nic podobného jako
lekárničky a tak. Takže jsem škrtil dvěma gumama z potapěčských masek a
šnorchlem jsem to kroutil. Ale zaplaťbůh to drželo

Zdraví PavelK