OT pri patku: branne cviceni

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Sobota Červen 25 17:52:48 CEST 2005

Zdravim,

Tak tohle snad nemyslite vazne!

Muzete mi prosim rict, kolik lidi bylo za poslednich 14 let:

-statem vezneno z politickych duvodu

-kolik jich bylo odsouzeno k smrti

-kolik lidi bylo statem vyhnano do ciziny

-kolika lidem nebyla umoznena studia

a takto by se dalo pokracovat!!!!

Ja jsem zazil malou část komunismu, ale stacilo mi to a se soucasnosti to
nemá nic spolecneho.

S pozdravem,

                        Marek Pavlu