OT pri patku: branne cviceni

Rt jr@siliconbrain.biz
Sobota Červen 25 16:54:56 CEST 2005

> Fakt nechapu , co mate proti tomu, aby si deti vyzkouseli nasazovani a
> pouzivani plynove masky. Mnozi ji videli mozna poprve v zivote. Tyt se
> to muze hodit! Nemyslim kvuli valceni, ale kazdou chvili slysim, jak
> nekde v nake chemicce neco buchne atd. Nebo az se prevrati nekde
> cisterna s HCL ....to muze bejt mazec...
> Ja vim, asi moc katastroficky scenare, nicmene opravdu neni na skodu,
> kdyz si to zkusi. Kde taky jinde ze? Vojna uz neni....
> Honza

Pak ale nechapu, proc by si skolni deti nemely taky vyzkouset boj na
noze s opilym cikanem. Buchlou chemicku ani prevracenou cisternu jsem za
50 let sveho, pomerne rusneho, zivota nezazil, cikana ano...

Vazne bych ale rekl, ze by bylo mnohem vhodnejsi deti ucit ucinnou prvni
pomoc, nez nasazovani plynove masky.
Plynova maska s nespravnym filtrem taky muze zabijet.
--
Rt