OT pri patku: branne cviceni

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červen 24 23:35:45 CEST 2005

Mluvis mi z duse, jenomze nekteri "tatinkove" holt v tom proste za
kazdou cenu  hledaji politiku. A dal se nenamahaji nad tim zamyslet :-)
Dokazu si predstavit, jak by takovy  " otecko" po nejakem maleru ( treba
chemicky) rval na adresu onoho reditele skoly, co ze je  v te skole uci,
ze si deti neumi nasadit ani masku....:-(
Honza