velmi OT // Re: OT pri patku: branne cviceni

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Červen 24 21:35:47 CEST 2005

Děkuji panu Cihelníkovi za popis reality. Pochopte ale novináře,
potřebující senzaci za každou cenu a nevzdělané zvolené zástupce lidu
případně individua, toužící se po něčích zádech vyšplhat ke korytu. K
tomu přidejme negramotnost publika a máme tu výsledek - zelená skalice
je vydávána za kyselinu sírovou. Hlavně že je o čem psát palcovýni
titulky. Co kdyby někdo použil termín OLEUM, to bychom se asi divili, co
by z toho bylo.