OT pri patku: branne cviceni

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červen 24 18:22:09 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 24.6.2005:

> "Duck and cover". Bert byl klasika.

Jo, to je ono :-) Uz jsem si nemohl vzpomenout :-)

> Mozna proto jejich propagande jeste ted veri vic lidi.

Ha ha.

> Jo jo. Co si clovek neudela sam...

> Co vlastne muze byt "prosleho" na aktivnim uhli?

Ja nevim, nejsem odbornik na uhli a/nebo filtry. Co ja vim, co v tom
je? Ale kdyz to ma expiraci, asi to nevydrzi vecne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz