OT pri patku: branne cviceni

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Červen 24 18:20:54 CEST 2005

Hezké odpoledne,

    asi si zase naběhnu na remcání, ale myslím si že v původním
příspěvku nebylo nic politicky motivovaného. Možná že ten název není
nejšťastnější, ale jak jinak tuhle akci nazvat ?

    Sama jsem pro podobné akce. Vůbec by neškodilo, aby si lidi čas od
času připoměli, jak se chovat v případě maléru. Když jsem se ptala
lidiček kolem sebe, tak nikdo neví kde jsou kryty (já to už také nevím,
hodně se jich zrušilo) a jak se nasazuje maska, to nikdo netuší. O první
pomoci ani nemluvě.

    Je jasné, že stařičké chobotové masky jsou dneska nanic, ale OM10(M)
by mohl znát každý a měl by ji umět použít. A nebo novější.

    Někdy si říkám, že by stálo za to vyhlásit "ostrej poplach" jen tak.
Na zkoušku, co by lidé asi tak udělali. Líbil se mi jeden film z
Japonska. Ředitelka školy se ráno rozhodla že udělá cvičení, tak stiskla
tlačítko a rozeřvala se siréna během vyučování a všichni spořádaně
udělali co měli. Odešli do krytů a zaujali pozice proti zemětřesení. Pak
jim řekla že to bylo cvíčo a šlo se zase učit. Já když chodila do školy,
tak se z rohlasu ozvalo "Vyhlašuji cvičný požární poplach ..." a bylo to
nadraka. Někdo se ani neobtěžoval odejít. Většina ano, ale část ne. Tak
k čemu to ?

    Politika s tímhle nemá co dělat, lidé by měli vědět co to jsou OPZHN
a jak je použít. Třebas v Ústí je chemička a Setuza. Dva chemické
provozy. Obě mají svoje vlečky a malér se může stát vždycky ...

    Toť můj názor.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

MK wrote:

>Ale Vy se prece nemusite hajit :-))))))

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0525-4, 24.06.2005
Testovano: 24.6.2005 18:21:01