RE: OT? : Odraz signálu z WiFi antény od skla?

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Červen 24 16:43:36 CEST 2005

Mam 11dB Yagi a vzdálenost asi 200 m. Mam moznost ji dat před okno a nebo za
okno na zasklený balkon, tak me prave zajimalo jaky vliv to okno bude mit.

No a taky bych nerad, aby se ten vykon odrazel o to okno dovnitř. Není to
kritický - škodlivé účinky WiFi na zdraví asi nebyly zatím dokázány, ale
jsem toho názoru, že když to není nutné, tak není dobrý se vystavovat
žádnému záření... Bude to ve spojení porad, tak proc to nechat svitit
dovnitr, když to jde jinak.

(BTW: Nejsem nejaky zaprisahly odpurce VF zareni. Mobil mam - to kdyby se
toho nahodou někdo chtel chytit a posilat me bydlet do zemljanky...)

LuKas