OT pri patku: branne cviceni

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pátek Červen 24 16:36:41 CEST 2005

Nojá nevím - myslím ,že dnešní děcka by braňák potřebovali jak koza drb*ní
:o)
taky sme kdysi blbnuli s pytlíkama na rukách a nohách,masky nám teda taky
půjčili ale filtry nebyly resp. nesměli se otvírat - tak sme nasadli
pytlíky,masku bez filtru,vojcli nám naházeli na takovou lesní cestu co byla
2 metry pod terénem dýmovnice a už se valilo :o) pro me za mě je uplně fuk
jestli nás tenkrát napad imperialista ze západu nebo teď nějakej Aládín -
prostě alespoň se vědělo když bude průser tak masku na ksicht a do krytu -
dneska vědí kulový a když bouchne chemička tak co ? no nic prostě počkáme co
se stane :o)

DJ

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 24, 2005 3:38 PM
Subject: Re: OT pri patku: branne cviceni

Puvodni zprava ze dne 24.6.2005:

> kdyby se něco dozvědělo o první pomoci, hemických a atomových
> zbraních a ochraně před nimi.

:-) down and cover :-) Nebo jak to bylo?

> Bohužel svět neni bezpečnýa a řekl bych, že je to ještě horší než v
> době studené války. Viz 11.září v New Yorku, sarin v poště...

Tak to, Radku, nenechavej na skole, ale nakupte si ty masky domu, ne?
:-) Ono v te skole byl stejne jen jeden stary a prosly filtr na celou
tridu, mezi nami... :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem