Re: OT pri patku: branne cviceni

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Červen 24 15:32:46 CEST 2005

Zatim mi dítko nepřišlo s brannym cvičenim, ale nebránil bych se mu. Naopak bych byl jen rád kdyby se něco dozvědělo o první pomoci, chemických a atomových zbraních a ochraně před nimi. Zkušenosti s maskou také nejsou k zahození, aspoň by si opravilo zcestný dojem z akčních filmů kde hrdina v masce lehce bez zadýchání vyběhne 10 poschodí. Vemte si, že po zrušení povinné vojenké docházky a branné výchovy se o boji toho moc nedozvědí (tedy ve filmech je toho hodně, ale daleko od reality). Bohužel svět neni bezpečnýa a řekl bych, že je to ještě horší než v době studené války. Viz 11.září v New Yorku, sarin v poště...

Radek