OT pri patku: branne cviceni

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 24 15:20:39 CEST 2005

> Já si ještě pamatuju, že ne všechny plynový masky fungovaly správně. A
> jestli to jsou pořád ty samý, tak to bych na hlavu nedal. Jinak bych si
> taky
> rád šel zastřílet ze vzduchovky, klidně i z Dragunova. Tady IMHO nejde ani
> tak o to, že všechny ty děcka se tam nepochybně dobře bavily, jako spíš o
> ten politický podtext, o který se dost možná snažil ředitel té školy. Nebo
> snad už neplatí, že děti jsou snadno zmanipulovatelné?

Muzete mi prosim objasnit kde jste vzal jaky "politicky podtext" ???
Ja jsem zadny v puvodnim zdeleni nezaznamenal, tedy krome Jirkovy
zloby na cely svet, ale ta je vsudypritomna :-(

Nechapu proc za vsim hned vidite politiku a pribuzne zhuverilosti.
Znate tuhle lidovou moudrost: "Podle sebe soudim tebe" ???

S pozdravem
MK

PS: zazil jsem skaut i pionyra, obe na prelomu 60/70 let
a mezi nami devcaty zadny rozdil tam nebyl. Jen jedni meli
plnou hubu TGM a druzi Lenina -  s prominutim, ale TGM
mi byl blizsi jedine diky knizce s obrazky s nazvem
"Medvidci pana prezidenta Masaryka" :-))))))