OT pri patku: branne cviceni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červen 24 15:03:52 CEST 2005

Já si ještě pamatuju, že ne všechny plynový masky fungovaly správně. A
jestli to jsou pořád ty samý, tak to bych na hlavu nedal. Jinak bych si taky
rád šel zastřílet ze vzduchovky, klidně i z Dragunova. Tady IMHO nejde ani
tak o to, že všechny ty děcka se tam nepochybně dobře bavily, jako spíš o
ten politický podtext, o který se dost možná snažil ředitel té školy. Nebo
snad už neplatí, že děti jsou snadno zmanipulovatelné?

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death