OT: free náhrada PGPdisk

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 24 13:48:19 CEST 2005

Dne pátek, 24. června 2005 10:30 Pavel Brabenec <pbrabenec@centrum.cz>
napsal(a):
> snazim se prejit na legalni sw a narazil jsem na problem cim nahradit PGP.
> Teda presneji PGPdisk.
> Mate nekdo nejaky tip? Neco maleho, funkcniho?

zeby cryptoloop? Treba Mandriva (i starsi Mandrake) se do nej umi i
nainstalovat. Velmi doporucuji obetovat 3 kila a kopiit si od qcm.cz
devitigigove dvd s Mandriva 2005LE. Nemusite kupovat, lze nainstalovat i ze
site nebo stahnout chudsi 3cdckovou verzi (zbytek je taky na siti), ale
budete muset rucne nektere ovladace ci SW vice ci mene slozite
doinstalovavat.

--

                        Jaroslav Lukesh