Re: Re[2]: zpomalení? procesoru

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pátek Červen 24 08:34:26 CEST 2005

U nekterych serveru je vetrani reseno prave takhle, tedy jeden
ventilator s filtrem zene vzduch dovnitr, druhy ho tahne ven, jenze u
toho jsou jeste udelane takove "trubky" pro ten vzduch, ktere vedou od
prvniho ventilatoru k procesorum a ven. Kdyz date na zadni stenu dalsi
vetrak "jen tak", tak bych si netroufl odhadnbout, jak a kudy bude
proudit vzduch uvnitr case, jestli tam nevzniknou víry nebo naopak
"mrtvá místa"...

M.M.