Re[2]: zpomalení? procesoru

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pátek Červen 24 08:24:45 CEST 2005

Hello Jirka,

čtvrtek, 23. června 2005, you wrote:

Podle různých fór kde jsem to hledal je to u těchto Celeronů normální.
Jádra Presscot prý takhle hřejou :-(

Když to mám v obýváku, vzadu na case 12cm větrák, který táhne vzduch
ven z bedny tak jsem v zimě skoro menusel topit :-(

To: All
Ještě by mne v souvislosti s tím zajímala jedna věc. Počítač je během
několika dnů plný prachu. Prach je ve všech spárách na bedně, v USB
portech atd. Je to tím, že ventilátor táhne vzduch ven z bedny.
Napadlo mne, jestli by nebylo lepší ten ventilátor otočit, aby foukal
vzduch dovnitř, a dát před něj nějaký filtr. Ventilátor ve zdroji
(12cm) ale asi neotočím, protože zdroj je v záruce a má plombu. Takže
ventilátor vzadu na case (12cm) by foukal přes filtr dovnitř, a
ventilátor ve zdroji (uvnitř, na spodní straně zdroje) by foukal ven.

Bude mít to větrání obráceně stejnou účinnost?

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic