zpomalení? procesoru

Jiří Němec blupix@underclocking.info
Pátek Červen 24 01:16:39 CEST 2005

V linuxu na to používám program cpudyn. Hlavní je podpora acpi té desky v
jádře a deska to musí samozřejmě umět. Pak už to dokáže i samotné jádro
regulovat (mě se nechtělo zjišťovat jak to nastavit, cpudyn je spolehlivý).
Můj athlon xp 1700+ mi jede většinu času na 1000MHz. Každých 0,2 s mi cpudyn
kontroluje vytížení CPU a jakmile je vytížen na určitou hranici, tak se změní
frekvence cpu a jede zase naplno. Další řešení je nějaký program, který
údajně odpojuje sběrnici.

Pamatuji si, že jsem podobný program používal i ve windows. V nejhorším
použijete program na taktování a nastavíte napevno frekvenci jakmile
odejdete.

--
If at first you don't succeed, try, try, try, try, try again.
O'Neill 4x06

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix@gmail.com