Zpracování zvuku na mém notebuku

Jiří Němec blupix@underclocking.info
Čtvrtek Červen 23 22:43:58 CEST 2005

Zdravím
Pokud se zajímáte o zvuk pak nehledejte usb zvukovku v obchodě s PC
komponentami, tam mají jen vybavení pařanského doupěte. Nevím jak moc jsou
kvalitní ty usb audigy, ale většinou ty pci verze až tak moc použitelné na
nahrávání nejsou.
Doporučuji http://disk.cz/ . Mám odtud USB zvukovku Maya EX5. Zvuk nenahrávám,
ale zvuk z toho jde dostatečně kvalitní. Docela jsem se divil když jsem ji
zapojil. Jen si s ní ještě budu muset pod linuxem trochu hrát (přesměrování
stereo zvuku na 4 repráky).

--
If at first you don't succeed, try, try, try, try, try again.
O'Neill 4x06

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix@gmail.com