GME - e-shop

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Červen 23 14:15:28 CEST 2005

>maly priklad: v katalogu maji uvedeny u urciteho produktu urcite rozmery.
>Bohuzel pri vyrobe nejakeho zarizeni rozhoduji jen desetiny milimetru. Tak
>jsem objedna podle katalogu presne to co jsem podle rozmeru potreboval.
>Dostal jsem toho 10k kusu za poradne penize. Nemile prekvapeni bylo, ze
>obdrzene zbozi bylo prave o 0,3mm vetsi nez bylo uvedeno v katalogu.

On je po bitve kazdy generalem - ale i kazde tlacitko ma svou vyrobni
toleranci. Abych se o neco mohl oprit, musim mit uvedeneho konkretniho
vyrobce a konkretni typ. A v tomto smeru GM snad ani nezarucuje stejneho
vyrobce, kdyz to prezenu, tak kdo ma zluty cudliky levnejsi, od tech se to
bere. To samy plati i pro IO, tranzistory apod.

J. Hanzal