GME - e-shop

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Červen 23 13:49:22 CEST 2005

Lezi, lezi...
maly priklad: v katalogu maji uvedeny u urciteho produktu urcite rozmery.
Bohuzel pri vyrobe nejakeho zarizeni rozhoduji jen desetiny milimetru. Tak
jsem objedna podle katalogu presne to co jsem podle rozmeru potreboval.
Dostal jsem toho 10k kusu za poradne penize. Nemile prekvapeni bylo, ze
obdrzene zbozi bylo prave o 0,3mm vetsi nez bylo uvedeno v katalogu. Bohuzel
treba kdyz jsou to tlacitka za nejakym celnim panelem, tak potom ten panel
nepasuje...... Takze vysledek je ze zbozi bylo reklamovano. Tralo nekolik
tydnu, nez byla reklamace uznana a trvalo pres mesic, nez byly vraceny
penize.
Tak nevim, ale kdyby robnou napsali do katalogu, ze se rozmery nemusi
shodovat s dekladovanymi, tak je po problemu. Proste si to neobjednam. Je to
jen v lidech.
Dalsi pripad je treba se SMD v maloobchode, bud dostanu jine nebo je jich
pravidelne treba na 30kusech od jednoho typu i o 2 mene. Nikdy se mi
nestalo, ze by mi dali vice.
A dost stezovani, nikdo mne nenuti k nim chodit, a tak tam radeji nechodim.
pyrin

----- Original Message -----
From: <hwm-land@xmail.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 23, 2005 9:16 AM
Subject: Re[2]: GME - e-shop

Hehe, vidim, ze ti GM lezi tezce v zaludku, jak si tak ctu tvoje 2 posledni
posty:D:D:D

Nechci a nebudu je nijak hanit ani branit. Taky se mi stalo dostat v obchode
jine pocty/typy soucastek (nejen min nebo levnejsi, obcas to byly drazsi
typy nebo vice kusu).
Kazdopadne tentokrat se zachovali korektne, ne? Chybu priznali, napravi ji.
Splest se opravdu muze kazdy... Nebo snad muzete tvrdit, ze vy si tim
kamenem muzete hodit? :)))
Marek

> Tomu rikam spravny bordel, poslat nekomu neco co nechtel a jinemu o to
> mene.
> pyrin

Reklama: Nebaví tě tvůj mobil? Naplň ho zábavou po okraj!
http://new.openads.cz/adclick.php?bannerid=3&amp;zoneid=4&amp;source=&amp;dest=http%3A%2F%2Fwww.mobilx.cz