GME - e-shop

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Červen 23 09:31:46 CEST 2005

No nevim, bereme od vsech techto firem, a co se tyce omylu, je to zcela
srovnatelne. Ecom ma zajimave veci, ale problem jsou terminy.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "pyrin" <pyrin@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, June 23, 2005 8:51 AM
Subject: Re: GME - e-shop

Holt je obchod a obchod. Zkeste priste www.ryston.cz nebo www.ecom.cz.
S GMe jsem mel taktez problemy a dostat z nich zpet treba zalohu, to je
temer nadlisky ukol. Jsou to proste smejdi. 40 dnu vraceli penize z uctu na
ucet a neustale se vymlouvali, ze tam ted neni ten ci onen zamestnanec a ze
je nekdo nemocny apodobne. To ze daji mene soucastek je u GMe zcela normalni
a to i primo u pultu. Jsou to preci jenom lidi a mohou se splest, nekdy
neradi, nekdy schvalne.
Co se tyka Rystonu nebo ECOMU, tam pri problemu pokud se nekdy vyjimecne
vyskytne, jsou velmi ochotni a vstricni. Proste jinej pristup, jsou ty lidi
vychovanejsi.
Pyrin