Deska po blesku co s ni?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červen 23 00:38:42 CEST 2005

> Ja osobne vsechno co je po blesku doporucuji vyhodit a neopravuji. Tezko
> budete zakaznikovi opetovne vysvtlovat, ze ta zavada je poprad po blesku,
> kdyz nu to prece mesic fungovalo.

Mame doma krasnou televizi a trochu mene krasne video, oboji ziskano pred cca
dvema lety odesle po bource (jak blizko to prasklo nevim).
Oprava byla levna a jednoducha (navzdory tomu, ze puvodnimu majiteli v servisu
rekli, ze to opravit nejde), nevim proc bych se toho mel vzdavat.

Jakub Ladman
PS: Taky tu od r 2002 slouzi mala telka, ktera byla pri povodnich pres tyden
utopena v bahne. Vycistit to byla fuska, ale jinak to bylo na vymenu jedne
diody za dve koruny. A to jsem si taky vyslechl, ze to nema cenu takovy veci
opravovat. I kdyby ted chcipla, musim rict ze to stalo za to.