Zpracování zvuku na mém notebuku

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Středa Červen 22 20:37:17 CEST 2005

Ale se to hezky rýmuje, žejo?
Dotaz: Rád bych si zdigitalizoval desky (vinyl), které mají moji kamarádi porůznu doma. Jsem ochoten tam dovléct kvalitní gramo s předzesilovačem. Horší už to je s počítačem - mám notebook DELL Latitude 800 se zvukovým ovladačem Sigma Tel Audio (?). Pochopitelně vstup je jen mikrofonní. Takže se táži auditoria:
1.- je moc velká prasárna srazit výstup z RIAA předzesilovače na mikrofonní úroveň ?
2.- existuje cosi jako PCMCIA zvukovka ? A je kvalitní ?
3.- existuje cosi jako USB zvukovka ? A je kvalitní ?
4.- má vůbec cenu honit kvalitu, když se to konec konců vzorkuje stejně ?
Nechci flame war na téma kulaté basy, končící kapacitorem, jenom bych rád věděl, zda je nějaké rozumné řešení pro notebook.
Děkuji za názory.

Kručinský