Manchester for X51

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Červen 22 14:34:17 CEST 2005

> Jsem v koncích s VF modulkem RXQ1 :(( http://www.micropik.com/pdf/RXQ1.pdf
> Zatím se mě nepodařilo korektně přenést ani byte.
> Zkoušel všechny přenosové rychlosti  1200 .2400 4800 a 9600
> Pokusně jsem vysílal hodnoty kde je vyvážený počet log I  a Log 0
> a stále nic.( 2přenosy z 10 jsou uspěšné a to ještě ne zcela )

Jestli jsem si dobre vsimnul, je v tom nRF401. S timto obvodem jsem
delal a celkem bez problemu se pres to dal protlacit i nijak neosetreny
(ve smyslu vyvazenosti 0 a 1) UART. Pro nase ucely to takhle chodilo
dobre a s rozumne malou chybovosti (BER odhadem 10^-3 az -4). Jinymi
slovy, myslim ze v tomhle vas problem nebude. Mate dostacne dlouhou
pauzu mezi zapnutim vysilani a odvysilanim dat? Zkuste po zaklicovani
poslat nekolik 0x55 a pak az uzitecna data.

Lukas Grepl