vyvody u KF 255

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 22 09:12:27 CEST 2005

> Zkuste se podelit, jak to fungovalo, my pozdeji narozeni o tom nevime skoro nic ;-)

Hovorilo sa tomu "inspiracny vzor". Niekedy sa zakupilo cele zariadenie,
aby sa z toho vydololoval jeden obvod.
Videl som fotky cipu i8080 zvacsene tak, ze bolo mozne odkreslit
strukturu, a aj nasledne vykresy...

Ale co sa tyka 7400, pocul som taku historku, ze pri klonovani Roznovaci
zistili, ze su tam nejake nezmyselne struktury akosi naviac (len v
niektorych vrstvach). Tak ich vynechali.
Po prevrate sa stretol ktosi z Roznova s kymsi z TI, a ten mu povedal,
ze pri navrhu sa clovek, co ryl motiv do Rubylithu(*) sa pomylil a vyril
nejake struktury naviac. Kedze Rubylith bol drahy a bolo to len do
niektorych vrstiev, usudili, ze to na funkciu nebude mat vplyv a dali to
vyrobit tak.
Potom skumali rozne klony 7400 - niektore boli originalne, niektore boli
pajcy 1:1, ale jedine MH7400 bol pajc ale s vynechanim tych veci naviac.

Nie je tu niekto z Roznova, kto by to mohol potvrdit ci vyvratit?

wek

(*) dvojvrstva folia, jedna nepriehladna (cervena - odtial Ruby) a jedna
priehladna, motiv sa ryl do tej nepriehladbnej a nasledne sa to
fotograficky zmensovalo