Pondelni kviz

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červen 21 17:59:41 CEST 2005

> Nezdá se mi, že by byl piezoreproduktorek hlasitější, když naň připojím protifázové napětí ze dvou výstupů. Možná ten první lupanec ale pak přece ten 10V rozdíl nemohu vybít. Nevím, možná dělám nějakou chybu v úvaze.

Ja myslim ze zrovna tohle je spravne.

Jinak ta idea s pripojenim tlacitka paralelne k LEDce by za urcitych
okolnosti mohla fungovat (vevnitr musi byt pull-up a vstup musi mit TTL
charakteristiku) - i kdyz uplne koser to teda neni.
1.7+1.7+3.3 je asi opomenuti pri prekreslovani obrazku, ale blbe je
buzeni 4 LED v serioparalelnim zapojeni - s uvedenymi odpory by to
odpovidalo proudu 50mA z vyvodu.
A podivne se mi zda taky to zapojeni na buzeni motoru.

Lukas Grepl