Silnoproudy problem

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Červen 21 17:51:13 CEST 2005

tohle je spis otazka do konference na elektrice

1) zalezi jestli ma ten jistic dostatecnou vypinaci schopnost
a)je to mozne
b)tady je otazka o jake se jedna vedeni, pokud se jedna o venkovni
prodluzovacku je nutny proudovy chranic
c)staci 2.5mm2

Jirka napsal(a):

> Davam mistnim znalym ke zvazeni nasledujici zalezitost... Situace:
>
> 1) je k dispozici trifazova pripojka (jistic M 3x16A), stare
> ctyrvodicove zapojeni (ovalna zasuvka 25A pro vidlici se tremi
> kulatymi a jednim plochym kolikem). Pripojka je velmi "tvrda" i co se
> tyce zeme -  nachazi se primo na rozvodne skrini s elektromerem
>
> 2) je zapotrebi mit k dispozici tri jednofazova pripojeni na
> prodluzovaci snure (3x 2kW horkovzdusna pistole, celkem tedy 6kW ze
> vsech tri fazi dohromady)
>
> Uvazuji o vyvedeni jednotlivych fazi z uvedene pripojky prodluzovacim
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0525-1, 21.06.2005
Testovano: 21.6.2005 17:51:15