GME - e-shop

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 21 17:12:38 CEST 2005

Podobne veci jsou do znacne miry o duvere, pokud v zasilce chybelo trafo
nebo neco podobne "maleho" lze argumentovat vahou balicku, ale pri
chybejicich trech odporech a dvou tranzistorech jste v dukazni nouzi a oni
vam proste musi verit, pokud chybi soucastnky za par korun neni problem
poslou nove, ale pokud soucastky za par tisic muze byt dalsi vyvoj zajimavy
:-].

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Skočdopole
Sent: Tuesday, June 21, 2005 5:01 PM
To: HW-news
Subject: GME - e-shop

Zdravim - stala se mi takovato prihoda:

Nahazel jsem si v e-shopu na www.gme.cz nakupni kosik a odeslal objednavku,
za tri dny dorazila zasilka. Na fakture byly uvedeny vsechny objednane
polozky. Ale v te zasilce jich skoro polovina chybela (myslim fyzicky). Tak
jsem se ptal na zakaznickem centru, jak to tedy je. Tam mi rekli, ze to
zbozi, ktere je uvedeno na fakture, tak to bych mel i fyzicky dostat. To
ktere nemaji momentalne k dispozici bude zaslano s novoou fakturou. ale bez
ceny postovneho a balneho. Tak jsem se ptal, co s temi soucastkami, ktere
byly na fakture, ale v zasilce chybely. Odkazali me na reklamacni centrum.
Tak jsem znova sepsal email s dotazem a odeslal. Poslal jsem jim oskenovanou
fakturu  a zvyraznil ty polozky, ktere v zasilce skutecne prisly.
Zatim neodpovedeli, tak uvidim co zitra...

Chtel bych se zeptat, jestli se nekomu nestalo neco podobneho. Jak jsou moc
vlidni v tom reklamacnim centru. Jestli z toho nebudou nejake velke
problemy...
Jeste otazka: Nevadi, ze uz jsem par soucastek, ktere poslali zapajel? A
nevadi, ze jsem ty soucastky vysypal z tech jejich pytliku, a zaradil k
sobe?

To by si mohl takhle kazdy druhy vycurany clovek vymyslet, ze mu pulka
nedosla a jak oni to zjisti... Proste musi lidem verit, tak proto se ptam,
jestli se to take nekomu uz stalo.

Predem dik za info...