Re: robotický vysavač z číny

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červen 21 17:05:51 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 21.6.2005:

> Kdyz se bude po tom pokoji sourat stale, tak prach ani nestaci
> sednout. :-)

No ale to neni idealni, aby to porad jezdilo, ne? To chce vysat a
hotovo...

Mimochodem, ten plosnak, ktery jsem tu ukazoval s tou maskou (ten
dobry s napisem "Roomba Control", ne ten zniceny), to byl prave pro
toho znameho plosny spoj pro dalkovy ovladac na ten vysavac... on ma
tri vysavace, pricemz nad kazdou zakladnovkou ma umisteny tento
ovladac, na kterem je RF prijimac a IR vysilac. Rano vstane, zmackne
cudlik na svem RF vysilaci, ten posle pokyn do vsech tri techto
ovladacu, ktere pomoci IR zapnou jednotlive vysavace v tech trech
mistnostech... Tim se rozjede uklidova ceta a je to :-)

> Ja si stale pohravam s myslenkou koupit toto:
> http://www.tvproducts.cz/produkty.php?kat=33 za 1500Kc a dodelat
> tomu navrat na nabijecku.

Problemy techto levnych vysavacu byvaji v tom, ze nemaji vykonny
vysavac, nemaji senzor proletajiciho prachu, nemaji ani zadny poradny
program... jsou to proste takova mala levna smrdlatka. No co,
maximalne to pak vyhodis do kose i s tim prachem :-)

Ono jako mezi nami, ta Roomba Discovery SE, ktere jsem mu dovazel,
stala jen asi 279 nebo 299 dolaru za kus. Nejvetsi polozkou k tomu
bylo dopravne, protoze je to pomerne velka a tezka bedna.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz