GME - e-shop

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Úterý Červen 21 17:01:26 CEST 2005


Zdravim - stala se mi takovato prihoda:

Nahazel jsem si v e-shopu na www.gme.cz nakupni kosik a odeslal objednavku, za tri dny dorazila zasilka. Na fakture byly uvedeny vsechny objednane polozky. Ale v te zasilce jich skoro polovina chybela (myslim fyzicky). Tak jsem se ptal na zakaznickem centru, jak to tedy je. Tam mi rekli, ze to zbozi, ktere je uvedeno na fakture, tak to bych mel i fyzicky dostat. To ktere nemaji momentalne k dispozici bude zaslano s novoou fakturou. ale bez ceny postovneho a balneho. Tak jsem se ptal, co s temi soucastkami, ktere byly na fakture, ale v zasilce chybely. Odkazali me na reklamacni centrum. Tak jsem znova sepsal email s dotazem a odeslal. Poslal jsem jim oskenovanou fakturu  a zvyraznil ty polozky, ktere v zasilce skutecne prisly.
Zatim neodpovedeli, tak uvidim co zitra... 

Chtel bych se zeptat, jestli se nekomu nestalo neco podobneho. Jak jsou moc vlidni v tom reklamacnim centru. Jestli z toho nebudou nejake velke problemy...
Jeste otazka: Nevadi, ze uz jsem par soucastek, ktere poslali zapajel? A nevadi, ze jsem ty soucastky vysypal z tech jejich pytliku, a zaradil k sobe?

To by si mohl takhle kazdy druhy vycurany clovek vymyslet, ze mu pulka nedosla a jak oni to zjisti... Proste musi lidem verit, tak proto se ptam, jestli se to take nekomu uz stalo.

Predem dik za info...

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20050621/e12292ca/attachment-0001.htm 


Další informace o konferenci Hw-list